Příběhy vyprávím abstraktním estetickým jazykem, kterému “rozumí” dítě i profesor, farář i inženýr, prodavačka i kněžka.

Mojí uměleckou touhou je, aby divák cítil to já při tvorbě již 40 let - radost a úžas z něčeho nevídaného, tajemného, mystického. Posledních pár let je mým tvůrčím záměrem téže léčení, transformace a kotvení Světla Zdroje. 

Fotomontáže o vysokém rozlišení (16K) ve 3D prostoru nechávám vytisknout na velkoformátová (typicky 100x55cm) umělecká plátna. Během jarní samotky jsem doprogramoval svou digitální fotokomoru a moje tvorba dostala nový rozměr, impuls a o řád vyšší kvalitu obrazu. 

Od malička mě fascinuje hudba.

Co je to za tajemný vliv, kterým na nás hudba působí?

Silně pracuje s našimi emocemi a může dokonce i léčit, jak ukazuje muzikoterapie.

Budoucnost odhalí víc z jejího tajemství. Možná je to poselství z jiných světů, které nám má ukázat harmonii Vesmíru a probudit ji v nás.

Mně se její transformační a harmonický vliv ukázal zejména ve změněných stavech vědomí při výcviku v Holotropní terapii s prof.MUDr. Stanislavem Grofem. A pak také při léčení s Milanem Calábkem, který založil a vede Univerzitu Nového Věku.

 P.L.Kopecký (*1970) 

Jsem pražský výtvarník zabývající se fotomontáží od roku 1980. Od prvních experimentů v temné komoře až po současnou práci v digitálním 3D prostoru je pro mně tvorba jakýmsi obrazovým zápisníkem o stavu mé duše a zkoumání lidského potenciálu, prostředkem k uspokojení touhy po kráse, tajemnu a celistvosti, a od velké životní transformace téže léčivým nástrojem v napojení na Zdroj.

Od roku 2011 své motivy používám pro portrét projekcí a od roku 2014 pro živou animaci při VJ vystoupeních.

Jsem zakladatelem a producentem několika multimediálních projektů spojujících projekce, hudbu a performance.

Půl života jsem se živil angličtinou jako lektor a tlumočník. Velkou životní i uměleckou inspirací jsou mé dvě děti (8 a 15), hudba, žena a hluboká upřímná přátelství.

Od konce osmdesátých let praktikuji sebepoznávací techniky, např. Pět Tibeťanů, Silvova metoda, Osho meditace, holotropní dýchání, arteterapie, masáže, psychoanalýza, šamanské průvodcovství a bubnování, Celestinské proroctví, Cesta Umělce, tantra, tvorba jako zrcadlo duše, vědomé posilování, intuitivní strava, Theta Healing…

Výstavy

2008-10 - tři výstavy série “mem-brány” v Husitském chrámu v Holešovicích

2012 - souhrnná výstava U Džoudyho

2015 - “Masky Projekcí - portréty tetované světlem” v Café Campus

2018 - “Horizons of Mind” v Galerii Velryba

2020 - otevření virtuální galerie/eshopu

Reference

“Rorschach pro 21. století” Jan Frank

“Kongeniální!” Vlasta Marek

“Vchod ke Světlu” Ludmila 

www.plkopecky.com

Hudební skladatel a léčitel Petr Piňos (*1959) se zařadil mezi přední české skladatele a interprety relaxační hudby již svou první nahrávkou v roce 1990.

Nabízí svou hudbu jako prostředek k dosažení prožitku hlubokého uvolnění, klidu, vnitřního míru a harmonie. Spolu s bubeníkem Michalem Hamanem založil v roce 1994 formaci Létající koberec, která provozuje hru na šamanské bubny. Svou hrou navozuje skupina vnitřní uvolnění a změněné stavy vědomí. Jejich hudba dokáže být rovněž velice dynamická, při živých vystoupeních bývá spojená i s tancem. Zvláštností této hudební skupiny je bezpochyby skutečnost, že žádnou skladbu ze svého repertoáru předem nenacvičují, dávají přednost výhradně improvizaci. Za nejdůležitější považují prožitek a energii podle vzoru přírodních národů, v jejichž hudbě vidí technologií pro navození změněných stavů vědomí. „Jde o to, spojit vnitřní vědomí s úplně normálním kontrolovaným vědomím – nejlepší je zažívat oba stavy najednou. Tento stav se nazývá ,rozšířené vědomí´, protože vnímáme více než při ,normálním vědomí´”.

 Piňos nejčastěji využívá plných tónů akustické kytary, klávesových nástrojů, didžeridu, tibetských zvonků, citery a šamanských bubnů. Ve své nahrávce Waves (Vlny) prezentuje na jednotném zvukovém pozadí šumícího moře celou řadu samplovaných hudebních nástrojů (hoboj, kytara, klávesy, vokál). Tónům hoboje zde dává velmi netradiční a zároveň velmi osobitý orientální charakter. Skladatel využívá střídání kontrastních hudebních ploch a v každé z nich dává prostor jinému hudebnímu nástroji. Mezi jednotlivými částmi nahrávky zní šumění moře, zpěv ptáků a tlukot lidského srdce.

K fenoménu new age Piňos uvádí: „Nastupující generace (i u nás) už projevují až překvapivě zdravé názory ohledně životního prostředí, konzumní společnosti, globalizace apod. Sice pracují s moderními technologiemi, ale zůstávají přirozeně humánní. To vypadá nadějně. I jim je pochopitelně určeno mé poselství, které vysílám hudbou, a které míří k větší harmonii na této planetě.“

www.za-zrak.cz